Efter en vecka fylld med musik är det nu jullov.

God kväll! :)
 
I Måndags åkte jag till Torsås igen för tillbringa några ynka dagar kvar i skolan. Det blev inte så mycket kärnämnen dock, med tanke på våra julkonserter. Sen har det varit mycket snack om Halvtid, så det har till stor del varit en vecka med endast musik. 
 
Måndagskvällen bjöd på en julkonsert i Söderåkra kyrka med många duktiga solister. Därefter väntade en köttbullekväll med Lisa, David och Jens. Vad en köttbullekväll innebär? Tja .. man umgås och steker ett helt berg av köttbullar, hahah, svårare än så är det inte. 
 
Igår hade vi konsert i Algutsrum kyrka på Öland, jättemysigt. Jag körade åt Sara då hon sjöng Beyoncé's version av "Ave Maria", som vi även framförde i Söderåkra. Tackar för fyra fina julkonserter för i år och tackar speciellt Ann och Classe för allt jobb de lagt ner. Ni äger! 
När vi väl var hemma därifrån igen så gick jag till Lisa för att äta Ben&Jerry's och byta julklappar. Jag fick vääärldens sötaste öronhängen, små kissemissar. 
 
Nu är jag hemma i Björköby igen för lite ledighet och jullov. Ser fram emot en riktigt mysig julhelg med nära och kära. Nu ska jag äta glass med pappi, ha en bra kväll!
 
En bild från Sofi's instagram, tagen i veckan. Victooooor!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback