Första julkonserten för i år äger rum i Algutsrum, på Öland.

Godmorgon! 
 
Gick upp 07:30 idag för att hinna packa ner kläder och lite annat tills ikväll, då första julkonserten för i år äger rum. Egentligen börjar inte repandet förrän 12:30, men vi har vanligtvis historia på tisdagar, så jag gick upp tidigt för att vara med på den. Tror ni inte att läraren är hemma och vårdar sjukt barn då? Jodå. Hade verkligen inte behövt gå upp såhär tidigt om jag vetat detta innan, hade inte ens behövt ställa något alarm .. och jag som verkligen tar vara på varje sovmorgon jag får.
 
Nåja, har lagt mig under täcket igen. Vill sova, men då lär jag bara försova mig eller förstöra sminket, wäh. Men ikväll ja, så har vi första julkonserten för i år och den äger rum i AlgutsrumÖland. Fick igår reda på att "Ave Maria" ska sjungas där också, och inte bara i Söderåkra, så nervositeten har börjat krypa fram. Jag sjunger inget solo eller så, men jag körar på låten och när det gäller stämmor vill jag att det ska sitta som sten. Så jag hoppas på det bästa, att det kommer låta bra! 
 
Nu ska jag strax dra mot skolan för att luncha med Matilda, hoppas det är något gott. Ha en bra dag! 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback