Hark! How the bells, sweet silver bells, all seem to say: "Throw cares away." Ding, dong, ding, dong.

Julens första julkonserter ägde rum i Torsås kyrka igår, det var väldigt fint. Det här året samarbetade vi med Torsås Ryttare, så detta året hade vi även en parad igenom Torsås där bl.a. luciatåget åkte med häst och vagn. Det var även fackeltåg och det bjöds på glögg och pepparkakor. Kyrkan var jättemysig med just den belysningen vi hade, så stämningen var på topp! 
 
Efter konserterna åkte jag hem med mamma, vi var hemma sent vilket var lite jobbigt. Men jag körde i alla fall hela vägen hem, i mörker. För ungefär två månader sen inträffade en incident som gjorde att jag inte vågade köra, fram tills nu. Nu har jag äntligen tagit tag i den där rädslan och börjat köra igen, vilket jag är glad över. Vill ju faktiskt ha det där körkortet om några månader! 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback