Lee DeWyze på mammas födelsedag, hur fint som helst.

Idag fyller mamma år, bakade därför en blå tårta till henne. Det var en vanlig marängtårta, fast .. blå, hahah. God var den och de andra som åt av den uppskattade den också. 
Tyvärr glömde jag mina presenter i Torsås, så jag kunde bara ge henne en chokladask. Otroligt synd, men jag får helt enkelt ge henne dem när jag kommer hem nästa gång, vilket borde bli på torsdag, för då slutar vi och tar jullov. Wooh! 
 
Sitter och lyssnar på Lee DeWyze just nu, sååå bra! Satt och snackade musik med en portutigisk kille vid namn Carlos i flera timmar på Omegle igår, riktigt trevligt. Då tipsade han om lite artister och jag kan inte annat än tacka honom, älskar hans rekommendationer. Riktigt bra musiksmak! 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback