Pannkakor med hallon och blåbär.

Goda nyheter! Julkonserten som skulle varit i Algutsrum på Öland igår blev ju inställd, men nu har vi fått ett nytt datum. Så den kommer bli av i alla fall och 19:e december är datumet som gäller. 
 
Valde att tillaga pannkakor idag, med lite bär till. Så nu sitter jag här och är jättemätt. Vill egentligen sova, då jag inte fick någon sömn alls inatt, men om jag går och lägger mig nu och somnar, så finns det en risk att jag kommer vakna mitt i natten och inte kunna somna om. Därför är det bättre att vänta tills klockan i alla fall blir 19:00 eller nåt, tror dock att jag kommer ta en tupplur ändå. Natti!
 
Ser det inte hur gott ut som helst?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback