Antecknar inför muntlig redovisning om göteborgska.

Jag borde verkligen, verkligen, VERKLIGEN ligga och sova nu, för längesen egentligen.
Men jag gick ut en sväng och fastnade därför hemma hos Lisa till midnatt.
Och visserligen kunde jag gått och lagt mig direkt, men ni vet när man får den där känslan av att man MÅSTE göra något i just den stunden för att verkligen få något gjort och för att man känner att man har inspiration. Så kände jag med min muntliga redovisning i svenskan på torsdag (imorgon). Jag är faktiskt nästan klar, har skrivit ner lite anteckningar, så att jag inte behöver stå och läsa innantill. Jag ska prata om göteborgska, haha.
Sen borde jag väl egentligen läsa igenom häftet om mikrofoner, just för att vi har prov i det. Men känner att det är bättre jag sover och läser på extra mycket imorgon istället. Känner att jag börjar alldeles för sent med det, men .. jag ska lyckas mata in allt i mitt huvud. Så om det blir dålig uppdatering imorgon, lär det antagligen vara för att jag sitter och läser på om mikrofoner. Yep, så är det! Ha det gôrbra, så höres vi när vi höres! Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback