Day two: nine things about yourself.

  • Jag älskar att klä upp mig för att gå på olika event, konserter och dyl.

  • Jag har inte använt byxor eller jeans på Stage, förutom på idrotten.

  • När jag var liten tävlade jag och mina syskon om vem som kunde se parisejhulet på Ölands djurpark först när vi åkte över bron till Öland. Då sa jag fel en gång, jag skrek "parahjuleris" och det tog ett väldigt bra tag tills jag kunde säga parisehjul igen, haha.

  • Ibland vill jag ha tillbaka mitt blonda naturliga hår.

  • Jag har många bekanta men endast några få riktigt vänner. Anledningen till det är väl för att jag inte vågar släppa in människor så lätt i mitt liv, har svårt att lita på dem.
  • Jag gillar att sticka, sy .. och sådana där saker andra ser som tantigt.

  • När jag var liten sa jag att jag hette Hannah Stina Hannah Wickstrand.

  • Jag och min kusin hade en "snigel-klubb" när vi var små, haha, charmigt.

  • Min dröm är att bli stor inom musikbranschen eller kanske skådespelar-branschen världen över så att jag kan bevisa att jag faktiskt kan lyckas jag också. Ehehe, stor dröm, drömma får man.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback