Ensam och sugen på coca-cola.

Insåg igår kväll att här i hemtrakterna är det bara jag som har lov nu. 
De andra går i skolan hela veckan. Så jag undrar vad jag ska göra resterande dagar utav lovet? Jag vill inte tillbaka till Torsås, men det finns heller inte så mycket att göra här hemma ..
Rensade bland mina skor innan, tre par fick stanna kvar. De andra var försmå eller trasiga. Får väl se ifall mamma eller min syster vill ha dem. Hittade mina fina röda klackar, som jag hade i sexan, haha. Men ändå, dem var fina, synd att dem inte passar längre .. :/
Blev så galet sugen på coca-cola innan föresten, helt sinnes. Tror vi har det nere i källaren, får gå ner och titta. Jag vet att vi har julmust kvar, men det är ju onödigt att öppna en sån stor flaska, haha.
Nå ja, hoppas ni har en otroligt mycket roligare dag än vad jag har. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback