Ett mirakel som kallas för kärleken. Vilket fiasko!

Godkväll! :)

Igår åkte jag hem till mitt kära Björköby. Mamma var på det tåget jag bytte till i Alvesta, så vi tog oss en liten fika på tåget. När vi kom hem så tittade vi på tv och åt fruktsallad med resten av familjen. Men eftersom att jag fick vara uppe halva natten och ta upp vatten från mitt golv, så var jag sjukligt trött och gick därför och la mig tidigt.

Idag var vi i Ekenässjön och hämtade ut mina kläder, 5 nya fina klänningar! 
Senare åkte vi in till stan för att handla mat och för att egentligen kolla på skor till min bror. Men det slutade med att jag fick med mig två par hem, haha. Åh, dessa underbara skor! Skulle kunna köpa en hel förmögenhet med skor. Jag köpte i alla fall ett par typiska basketskor, ett par i svart och ett par i rosa. Riktigt nöjd i alla fall! De ska användas flitigt i vår/sommar/höst.
När vi kom hem fikade vi hos mormor, semlor. Jag gillar inte semlor, men den semlan jag åt var med vanilj i, och då går det minsann an. Och nu ikväll har vi tittat på melodifestivalen .. personligen så undrar jag: vem röstade på bidrag nummer 8?! Och varför kallar folk det för "rap", hahah det var verkligen inte rap. Och visst var Molly Sandéns låt bra, men det var riktigt synd att man inte hörde vad hon sjöng .. hon borde artikulerat bättre. Annars, visst! Dock tycker jag att Andreas Johnson kunde gått vidare istället för Ranelid. Pinsamt, Sverige! Det är min åsikt. Vad tyckte ni? Tjingeling!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback