Glad alla hjärtans-dag! ♡

Glad alla hjärtans-dag! :)

Dagen började med att jag försov mig, kanske inte så jättebra. Men väl i skolan hade elevkåren pyntat skolan med rosa ballonger och röda hjärtan med små meddelanden på, jättesött.
Efter skolan bjöd fina Lisa mig på Ben & Jerry och Noblesse, för som hon säger, man ska visa ALLA uppskattning på alla hjärtans-dag, inte bara sin pojk-, eller flickvän. Vi smakade en B&J som vi inte smakat innan, "Cherry Garcia". Helt okej, men "Phish Food" är fortfarande min favorit.
Nu har hon tyvär dragit hem. Så resten av alla hjärtans-dag får bestå utav hälsouppsats och sångboken då vi har prov imorgon. Dock är jag i princip klar med hälsouppsatsen, ska bara skriva några rader till och sedan skicka in den.
Gläds lite åt att jag har sovmorgon varje dag den här veckan eftersom att jag nu är klar med både hälsouppsatsen, engelskauppsatsen, svenskan och so-uppsatsen, känns riktigt bra faktiskt.
Men nej, nu ska här pluggas röstregister, vibrato, vokalis och alla möjliga saker jag förhoppningsvis kan allting om när provet väl äger rum imorgon. Ha en fortsatt glad alla hjärtans-dag, puss & kram! :)
´
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback