Halvtidskonsert 2012.

Tanken var att jag skulle lägga upp tre klipp här ifrån Halvtidskonserten som ägde rum igår. Men nu när jag tittar på klippen så är ljudkvalitén förmodligen den sämsta någonsin, så det blir inte så.
Men kvällen bjöd på låtar som "Bring Me To Life", "All This Way", "You Make Me Wanna Die" och en himla massa andra. Kvällen bjöd även på många söta människor, hahah.
Efter konserten gick jag till minneslunden och satt där ett bra tag. Men när kölden bet tag för mycket så gick jag hem och sov.
Nu har jag nyss ätit, ska försöka dra mig ner till källaren för att tvätta. Sen går jag nog till ICA och köper något litet tills ikväll då det är dags för "Melodifestivalen" igen. Vi hörs senare, pusshej!
'
Min fina, fina vän Julia sjöng en utav hennes egna låtar igår. Såååå duktig!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback