Matrik helg med både "Livets fest" och kusinkalas.

Aloha! :)
Igår spelade vi in resten av skivan hos Evan, det gick bra förutom att alla hade olika åsikter, men det löste sig till slut. När vi kom hem var det bara att byta om lite snabbt och sedan dra sig iväg mot Prästgården där "Livets fest" skulle äga rum. Vi serverade inte bara maten utan vi lagade till den också.
Jag har ett fåtal biler från kvällen i min mobil, men dem slänger jag förmodligen upp imorgon kväll.
-
Idag har jag och min familj varit hos kusinerna och firat dem.
Det bjöds på smörgåstårta och goda tårtor, så imorgon får jag träna intensivt för att få bort de där extra kalorierna. En utav tårtorna var som min kusin sa, en riktig kaloriebomb. Men det var gott.
Nu är vi hemma och alldeles strax ska jag och mammi åka ner till Torsås. Hon ska sova hos mig inatt då hon ska på något möte i Kalmar imorgon. Jag ska ta på mig ett par lågskor så att jag kan köra den här gången, var ett tag sen sist. Om man bortser från igår .. (men det är inte superlätt att köra med klackar kan jag lova).
-
På tal om skor. Igår märkte jag i alla fall att jag inte haft lågklackat på mig på evigheter. Serverade i vanliga "converse"-skor och när kvällen var slut hade jag så otroligt ont i fötterna, eller i hälsenorna. Får börja köra på lite mer varierat vad gäller skor, haha.
Nåja, nu ska jag packa ner mitt och göra mig klar för avvärd. Vi hörs, mina trogna läsare!

Syns inte så väl på bilden.
Men jag har även hittat ett jättefint läppstift, hittade det i mammas rum, haha.
Hon var så snäll och sa att jag fick det, wohoo.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback