Melodifestivalen 2012 - mina favoriter.

Ja, vad tyckte ni nu om årets melodifestival som ägde rum igår kväll?
Jag tyckte det var värdiga vinnare. Men jag ser inte Dead By April som ett melodifestivalen-band. Det betyder inte att jag inte tyckte om låten, för jag älskade låten och jag älskar bandet. Men .. inte i melodifestivalen. Loreen har jag inte lyssnat på så mycket då jag inte tycker om låten "My Heart Is Refusing Me", men hon var grym helt enkelt. 
Afro-Dite har jag alltid tyckt om, ända sen små, små barnsben. Enligt mig var de dem enda som hade en riktig schlager-låt, en låt som verkligen passade in i tävlingen. Tyckte det var oerhört synd att dem inte ens fick följa med till andra chansen, riktigt synd. Jag röstade faktiskt på dem, haha, men det hjälpte tydligen inte, tyvär. Måste tillägga att jag superdiggade de snygga kläderna!

Kommentarer
Postat av: Heidi

Hatar att dom tagit bort thorstens bidrag :(

2012-02-06 @ 09:56:10
URL: http://lifestylebyheidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback