Neumann, Sennheiser, Shure .. all these microphones.

WAAAAAH! Provet var så lätt, och svenskan gick asbra det med, vad glad jag blir! :')
Jag gillar verkligen inte muntliga redovisningar, blir nervös och får allting att låta så rörigt och det blir lätt flummigt, men jag lyckades få ett C. Och ljudtekniks-provet gick också relativt bra! Vi gjorde det på datorn och av de frågorna som rättades direkt efter hade jag endast två fel. 
Ska städa upp lite i min lägenhet nu, sen ska jag laga riktig mat (har verkligen varit urkass på det den här veckan) och ikväll blir det träning och "Djungel-George" med Heidi! Hörs senare, hejsvejs! :)

Kommentarer
Postat av: jessica

sv: jag ska fasiken göra det :*

2012-02-03 @ 20:51:51
URL: http://ihaveamuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback