Tyler ur högtalarna, en god bok och charmiga bilder.

Jag har ingenting annat än Tyler i mina tankar nu om dagarna, ehehe. Längtar så galet mycket! Tror nog inte riktigt ni förstår hur mycket jag gillar honom. Men om ni gjorde, så skulle ni nog också förstå min glädje och lycka, hihi. Sitter och lyssnar på honom just nu, sååå bra, ska lyssna hela natten.
------
Bilderna från "Livets fest" i helgen, kom aldrig upp igår, de kommer nog inte upp idag heller. Men inom en snar framtid, det lovar jag. Det är antatligen min lathet som har satt stopp, eller så är det Tyler.
Såg nu att min vän Nellie tidigare idag har tagit otroligt vackra bilder på sig själv med min mobil, haha.
Och ja, just det. Min svenskalärare gav mig en bok idag (då jag för en gångs skull inte tagit tag i skolarbetet än) som verkar väldigt intressant. Ska nog läsa några sidor innan jag går och lägger mig.
Men jag säger ändå godnatt till er nu .. GODNATT! Sov sött. ღ


Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv; Tack så mycket! Kul att du gillar bilderna :)



Ha en fin onsdag!

2012-02-29 @ 08:13:25
URL: http://eemle.blogg.se/
Postat av: Melissa - Livet i ett Fängelse!

Hoppas du fick dig en god natts sömn, snart ska man själv lägga sig.

hujedamig, redan är det Mars också, vart tog tiden vägen? Känns fortfarande som de är november 2011 :D

Men härligt med solen som kommer, man får så mycket mer energi :)

2012-03-01 @ 02:28:51
URL: http://lavali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback