Delfinal 2 i Göteborg.

Jag tycker rätt låtar gick vidare ikväll, utan tvekan.
Dock tycker jag att David Lindgren's låt var lite lik Loreen's låt förra veckan. Annars, värdiga vinnare! Tyckte om Di Leva också. Saknar mannen som fick mig att börja lyssna på honom.
Nu är det "James Bond - Tomorrow Never Dies" på tv, det var jättelängesen jag tittade på det. Så jag antar att det får rulla på tv:n i brist på något annat att titta på.
Har suttit här för mig själv i lägenheten i Torsås med gurka, dip, kolsyrat vatten och choklad. Helt okej kväll om ni frågar mig. Ibland behöver man vara för sig själv lite. Pratade med mamma innan och de har spelat in musiken till vår kommande skiva idag, spännande! Bror min ringde också nyss.
Nåja, hoppas ni får en fortsatt trevlig fredagskväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback