Försenade tåg och kyla så ögonen tåras.

Godkväll alla fredagsmysare!

Idag har minst sagt varit en .. intressant dag, på ett relativt positivt sätt.
Heidi sov hos mig och somnade före mig, så jag tittade på GG hela kvällen. Men när jag kände att jag behövde sova, så stängde jag av datorn och tog mig några timmars sömn jag med.

Hade sovmorgon till halv 11, då samhällskunskapen började. Vi pratade och tittade på filmsnuttar om "mänskliga rättigheter", man fick sig en riktig tankeställare.
Matten var väl inget speciellt, gjorde klart den bara och vi fick sluta en halvtimma tidigare.
Tog sedan bussen till Kalmar för att sedan åka vidare till Nässjö, men när jag skulle byta tåg i Alvesta så var tåget försenat en timma. Varför har ni antagligen hört på nyheterna idag. Till en början fick jag stå ute, och det var så otroligt kallt kan jag lova, eftersom att de inte visste när tåget skulle komma. Men när det stod klart att det var försenat, så gick jag in i värmen.

Nu sitter jag här hemma hos mor och far, myser med kissarna och hunden och tittar på tv. "Bröllopsduellen" började precis, så det får bli kvällens underhållning. Ha en trevlig kväll! :)
´
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback