Det är helt galet vad tiden går fort.

Ett år på Stage4you har passerat, ett helt år. Borde göra en liten återblick här på bloggen om vad som har hänt under ettan, har ju egentligen hänt massa saker. Jag hoppas verkligen att tvåan blir ännu bättre. Jag är taggad på att börja tvåan, men det ska bli otroligt skönt med lite lov också. Det ska bli härligt att få komma till Öland och träffa mina sommar-kompisar, att få jobba och tjäna pengar, att åka på stor-läger .. ja, jag hoppas att den här sommaren kommer att äga. Det känns faktiskt som att den kommer det. Vad ska ni göra i sommar? :)

Idag har vi repat med kören, imorgon gäller det. Då är det skolavslutning med jordgubbar och glass till fika. Efter det tar jag tåget hem. På fredag tar min vän, Vix, studenten så jag ska dit och gratta henne. Sen får vi se när jag åker ner till Öland, blir inom de närmaste dagarna i alla fall.
Nu ska jag städa hela lägenheten, noga, kommer inte tillbaka till den fören i augusti. Puss!

Översta bilden är ifrån en av mina första dagar i lägenheten. Andra bilden är tagen just i denna stund, lite trött, men här ser ni förändringen från då till nu. Har färgat tillbaka håret till mörkt igen, vad passar jag bäst i? Mitt egentligen blonda eller mörka hår?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback