Första dagen på Källa Glassgård.

Nemen hallå där! :)
 
Uppdateringen här är seg och jag kan säga er redan nu att jag tror den kommer vara det i sommar också. Självklart uppdaterar jag då och då, men det blir inte varje dag. När jag har mer tid och orken så kommer jag slänga upp lite bilder från mobilen också, bl.a. från midsommar.
 
Idag var min första dag på Källa Glassgård. Det var faktiskt inte så jättenervöst som jag trodde att det skulle vara. Mina arbetskollegor är jättesnälla och trevligt, så jag tror att jag kommer trivas som fisken i vattnet. Köket är uppdelat i två sidor, så jag jobbade på ena sidan i köket idag tillsammans med en tjej som heter Märta. Som tur var kom jag in i arbetet rätt så fort.
 
Nu sitter jag i vårt förtält och gömmer mig för regnet som öser ner utanför. Tänker nog inte dra mig ut på campingen ikväll då jag har så otroligt ont i ryggen och i fötterna efter dagens arbetspass. Jag antar att det är för att jag inte är van, så hoppas det blir bättre med tiden. 
 
Elvis och Nasse precis innan vi åkte till Öland, de börjar bli stora. :')
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback