Hemma från lägret över natten.

God morgon på er!
 
Som ni vet är jag ju på läger den här veckan, men inatt valde jag att sova hemma då jag har så fruktansvärt ont i ryggen. Det är ju inte så bra att ligga och sova i det fuktiga och kalla då. Att sova hemma inatt har varit det bästa på hela veckan. Lägret har inte alls varit lika kul som det brukar. I år ska det dessutom vara "lite mer" eftersom att det är stor-läger, men icke. Funderade ett tag på att stanna hemma från och med nu, att inte åka tillbaka till lägret igen. Men jag skickade med min mobil med Vix, då hon åkte upp till Borlänge igår och jag visste inte att jag skulle hem, för att ladda den. 
Så jag får väl åka dit idag. Frågan är om jag ska åka hem sen, men då är det marknad. Då kommer ytterligare en fråga .. kommer den vara lika tråkig som allt annat? Hm. Svårt beslut det där. Jag kan i alla fall säga att det är MYCKET skönare att vara hemma. 
 
Nåja, jag skulle bara uppdatera när jag ändå var hemma. Vi hörs på söndag! :)
(Solen tog föresten jättemycket igår och jag ser att solen är uppe nu .. wiie, äntligen lite färg)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback