Midsommar 2012 blir förhoppningsvis en bra midsommar.

Snaaaart är det dags för Öland och Löttorp, jag längtar så himla mycket. :')
Jag åker ner på torsdag med mamma och Rebecca, som ska med ner över midsommar. Och jag hoppas verkligen att det blir en rolig midsommar iår, förra året var inte så kul då jag och Josefina satt uppe i restaurangen och inte gjorde nånting. Men jag har en känsla av att midsommar 2012 blir en bra midsommar, med fina vänner och god mat.
Jobbar dock midsommardagen, så det blir ingen sen natt där inte. Fast att jobba ser jag också fram emot väldigt mycket, är bara lite nervös inför första dagen. Hela helgen och måndagen består också av jobb, sen åker jag hemåt för att åka på Medvind i en vecka. Wohoo!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback