Missa inte "Kvällen Är Din" ikväll på tv4, 21:00.

Återigen lämnar jag en riktigt stökig lägenhet och åker istället över till Öland. Provade kläder till konserten igår, så hela min garderob ligger på golvet. Tänkte att jag ska hinna städa upp lite i alla fall innan jag åker iväg. Måste även äta något innan, men det hinner jag.

Ikväll får ni inte missa "Kvällen Är Din". Min klasskompis Pontus är med och får sjunga med Marina and The Diamonds, som är mest känd för sin låt "I'm Not A Robot". Jag var på inspelningen av programmet tidigt i våras och det här är något ni inte får missa. När ni ändå är igång och tittar så kan ni ju hålla utkik efter mig i publiken, haha.

Nu måste jag sätta igång, vi hörs imorgon kväll! Om jag inte tar med mig datorn .. ha en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback