Testar på det nya blogg-systemet.

Nemen god kväll! :)

Sitter här och försöker klura ut vad jag tycker om det nya blogg-systemet. De har nämligen gjort om här på blogg.se och då är jag en utav de som får testa på det här nya. Lite småkul faktiskt!

Här har jag inte alls varit speciellt social det senaste. Det har hänt mycket med student, konsert och allt vad det varit, sen har jag inte haft tillgång till min mobil-kamera. Och jag menar, hur kul är en blogg med endast text och några enstaka cam-bilder? Inte så kul.

Vi hade i alla fall konsert förra veckan och det gick bra. Det var rätt mycket folk i publiken för att vara vår första, egna konsert på Stage. Och de goda cupcakes vi sålde gick åt som smör, dock glömde vi att sälja en plåt. Men vi fick in massor med pengar till klasskassan ändå. Vi nådde vårt mål, genom att nå den summa pengar vi sa att vi skulle nå innan ettans slut. 

Sen tog min broder studenten i lördags, som ni såg i föregående inlägg. Så släkten var här och firade honom. Det blev en hel del mat den helgen, med både grillat, paj och tårta.

Den här veckan känns rätt meningslös på ett sätt då vi inte har några lektioner. Men det händer andra saker istället, igår hade vi utvärdering av konserten.och rep med kören till skolavslutningen. På kvällen var det lite utav en avslutnings-festSahara, fotbollsplatsen här.
Idag har vi spelat fotboll hela dagen, alla klasserna mot varandra, en tradition på Mjölner. Missade dock vem som tog hem allt då jag, Nellie och Heidi satt och sjöng i gräset istället. Dessutom var vi tvungna att gå innan det var slut eftersom att vi hade kör-rep, som för övrigt låter riktigt bra nu.
Efter skolan satt vi ett gäng utanför Q8-macken ett tag, men jag gick hem rätt snabbt för jag skulle packa. Packingen var min bror och hämtade innan då han ändå varit på Öland i helgen. Dessutom slipper ju jag bära omkring på flera kassar på torsdag då jag åker hemåt.

Vad jag pratar .. men så blir det när man inte uppdaterar varje dag. Nu har ni i alla fall en liten inblick i vad jag har gjort om dagarna det senaste. See you later, alligator!

Jobb på glasscafét i Björköby för några helger sedan.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback