A Lion Called Christian.

Det här har jag glömt att visa er.
När en dam vid namn Sara var här häromdagen, så visade hon mig det här klippet på youtube. Det är bland det finaste jag sett och jag satt verkligen och grät åt den här videon. Jag tänkte att "äntligen finns det någon som förstår mig". Det finns de som faktiskt förstår hur mycket ett djur betyder för en. Och inte bara det, i den här videon visas det hur mycket ett djur faktiskt kan tycka om en människa.

A Lion Called Christian har de döpt den här händelsen, eller vad man ska kalla det, till. Idag fick jag en bok av Sara som handlar om Christian och den ser jag med glädje fram emot att läsa. Titta på videon och gråt lite ni också. Det är en väldigt fin film om två män som tar hand om ett lejon. När lejonet, Christian, växer upp tvingas de lämna ifrån sig honom så att han kan växa upp bland andra lejon och leva ett "vanligare" liv. De här två männen kommer tillbaka ett år senare för att hälsa på honom .. sen får ni se själva. Wah, det är så fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback