Åker nog hem i helgen, tror det är roligare än att vara här.

God morgon!

Idag känns det bättre angående konserten än vad det gjorde igår. Behövde få ut all min ilska bara och det gjorde jag här på bloggen. Men nu är det bättre! Tror jag ska åka hem i helgen, kan inte riktigt bestämma mig. Men jag tror det är roligare att åka hem, för då kan jag träffa lite vänner som jag inte sett på ett tag. Pappa ska ändå stänga av bron vid midnatt på söndag, så då kan jag åka med honom ner och så tar jag tåget hem idag.

Bestämde mig för att äta frukost innan, det blev choklad .. SKÄRPNING, HANNAH!
Måste få tillbaka motivationen till träningen och till att laga mat och det NU. Börjar med att laga mat sen, efter att jag har städat och diskat. Ja, nu ska det minsann bli fint innan jag åker. Tjingeling!

Sitter och gömmer mig i morgonrocken just nu.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback