Då var Sverige med i Eurovision iår igen. Go Loreen!

Så där ja, då är Loreen med i tävlingen på lördag. Nu får vi se till att vinna alltihopa!
Ikväll har jag varit på niornas konsert med Lisa. Det enda jag tyckte var bra var en liten söt tjej som sjöng och spelade gitarr väldigt bra. Sen fanns det även ett Rockabilly-band som var jätteduktiga. Kanske är de ett par blivande stage-ettor .. vem vet?
Sen var det såklart Eurovision och nu har jag nyss kommit hem från en springtur ute i kvällsmörkret. Jag tänker gå upp tidigt imorgon för att ta en runda innan skolan. (Lycka till!) Jag har nämligen bara en lektion imorgon och den är efter 12:00 nångång, så jag har en jättelång sovmorgon. Men jag ska ändå krypa ner i sängen nu och somna till en bra film, man måste ju utnyttja sovmorgonar, eller hur? Natti!

              
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback