Försöker klura ut vad man kan göra för kul utav livet.

God kväll! :)

Här har uppdateringen varit lite seg på sistone, ska försöka bättra mig.
I lördags och söndags hade jag hand om glasscafét i Björköby. Ena dagen kom min kusin och min faster dit, vilket var superkul eftersom att jag inte träffar dem så ofta.

Nu sitter jag i min lägenhet i Torsås igen. Igår hade vi uppspel på våra låtar till konserten och sen kaosade det ihop sig igen. Idag har jag i princip inte haft några lektioner, så det blev en lång sovmorgon. Men sen skulle vi repa, fast det blev ändå ingenting utav det då alla fokuserade på att hitta en ny avslutningslåt. Blev därför arg och gick hem, i sällskap med Sofi. Så ja, här är jag nu. Försöker klura ut vad man kan göra för kul utav livet en tisdagskväll som denna. Hoppas ni har det bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback