Här kommer lite bilder & bildtexter ifrån min födelsedag.

Första bilden som 17-åring.
Vi åkte till Sandsjöbaden för lite mat, jag tog schnitzel (bästa som finns).

Mamma gick för att "tända vårt ljus", men hon och en av servitriserna jag känner kom tillbaka
med svenska flaggan som sedan fick stå och pryda vårt bord.
Fann världens bästa te, som jag inte hittat på två år. Mejlade Lipton häromdagen och då sa de att
den här smaken endast säljs till restauranger och dylikt, vilket är väldigt synd.
När vi var hemma igen så firade även kissarna mig.
Och vad vore en födelsedag utan tårta? Vi var tre som skulle dela på den och det är därför den
bara är halv. Dessutom var det här ett smakprov till den "riktiga" tårtan som vi åt dagen efter.
Kommentarer
Postat av: sös

grattis i efterskott ;)

2012-05-07 @ 07:11:31
URL: http://sgrytli.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas du åt upp sparrisen ;)

2012-05-09 @ 20:53:01
URL: http://alwaysonthegogo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback