Nationellt prov i matte och en typ av julgodis.

God kväll!

Igår var det rep stor del utav dagen/kvällen och jag var där för att köra på ett par låtar. Det börjar dra ihop sig till konsert och uppspel har vi på måndag. Vi får se hur detta kommer att gå! Efteråt sov Lisa hos mig, vilket var bra då min mobil har lagt av nu igen och därför hade jag inget alarm. Och vi hade nationella i matte idag, så idag var en rätt viktig dag att komma upp i tid på. Nationella gick inget vidare alls .. men Adam, min mattelärare, sa att han TRODDE det var min A-del han läst igenom som i alla fall verkade okej. Så jag får väl hoppas på det bästa!

Lagade mat direkt när jag kom hem, idag blev det kebabkött med ris och gräddsås. Det var gott faktiskt! Innan det bakade jag ihop någon slags kola som just nu ligger och stelnar. Jag tror att det egentligen är julgodis, haha. Men ibland får man det där sötsuget och då är det bättre att ha något hemma än att springa till ICA och slösa pengar varje gång. Dessutom sökte jag bara på vad man kunde baka med de ingredienser man redan hade hemma och då kom det här upp.

Nu ska jag väl städa upp lite i lägenheten och fortsätta titta på tv. Tjingeling!

Innan repet igår. Barbent och ingen jacka behövdes, skööönt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback