Raggare, Jänkare, Öland, Lisa, Rep och Husmanskost.

Hade supermysigt på Öland i helgen. I lördags var det cruising i Borgholm som vi var och kollade på innan vi åkte hem. Många utav jänkarna åkte runt i Vetlanda förra helgen då det var cruising där. Eller var det förra helgen? Nåja, för ett tag sen i alla fall. Snygga bilar, utan tvekan!

Igår umgicks jag med Lisa hela dagen och lite inpå natten, det var treeevligt. Och idag har vi studiedag, men en del i vår klass är inte lediga för det. Ett av banden till konserten ska nämligen repa idag och jag tänkte väl gå dit jag med, eftersom att jag inte har något bättre för mig. Och dessutom så körar jag ju.

Nu ska jag se om köttbullarna har tinat, för idag ska här lagas traditionell husmanskost!

Jag hade dock inte tackat nej till det här. DET SER SÅ GOTT UT! Eller hur?
Kommentarer
Postat av: Elina

Hejsan :)

Superfin blogg!

Har även en fundering på ifall du skulle vilja vara med och tävla om att bli veckans blogg på min blogg? :)

Det står på min blogg hur du ska göra:)

Lycka till ! Kramis!

http://elinaingelaroomandersson.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback