Så det är här ni hänger på kvällskvisten? Det gör ni rätt i!

Alltså .. prov är och har aldrig varit min grej. Uppsatser och skrivandet är min grej. Så varför kunde vi inte fått skriva en uppsats eller något annat om "Samhällets Ekonomi" som vi har prov på imorgon. Det är aldrig bra att lägga prov tidigt i veckan för man vill inte plugga i helgen, inte innan helgen och då har man bara måndagen kvar. Men jag kan säga att det räcker att läsa igenom det en gång för mig, jag fattar lika mycket av det som att sitta och läsa det varje dag, två veckor innan. Det svåra är ju att man inte vet vilka sorters frågor som kommer på provet. Oftast omvandlar lärarna frågorna så att allt verkar mycket mer komplicerat än vad det är .. gah. Får väl se hur detta går!

Idag höll vi på med konserten igen .. jag längtar tills allt är över är allt jag har att säga. Allt har bara blivit en enda röra, finns ingen struktur på det överhuvudtaget. Gick hem sent ifrån skolan, så när jag kom hem var det bara att byta om till träningskläder snabbt för att sedan köra ett Friskis & Svettis-pass, idag var det core på schemat. Motivationen till träningen är på topp, konstigt nog. Dock trodde jag att jag skulle tuppa av ett tag, då jag blev så vansinnigt yr.

Förutom prov, så är det treornas slutkonsert imorgon. Och på onsdag är det jazz-konsert, haha. Det händer mycket nu när det drar ihop sig mot skolavslutning och sommar. Någon beräknade att det bara är 19, 20 dagar kvar i skolan, vet inte om det var så exakt, men det är inte långt kvar nu. Tänk att jag har gått ett helt år på gymnasiet. Ja, tiden går fort. Nu ska jag försöka plugga lite till och sen blir det sängen för lite sömn. Hörs imorgon, natti natt!


Nyduschad och inte speciellt glad över att plugga till morgondagens prov.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback