Remby - sättet att skapa snyggare inlägg till din blogg.

God dagens!

Idag har det varit resursdag, så jag gick till skolan för att få klar min uppgift i naturkunskapen. Och det har jag fått, min lärare sa till och med att den ligger på C-nivå. Men jag sitter fortfarande kvar i skolan, vet egentligen inte varför. Det har resulterat i att jag har tagit ut stämmor på "Payphone", som jag faktiskt ska sjunga på vår konsert. Ni vet den som kaosat ihop lite. Min sång-lärare sa att jag skulle vara med och köra något akustiskt och då kom jag fram till den låten.

När jag gick in för att skriva det här inlägget så upptäckte jag en ny ikon, "Remby". Jag klickade på den och då var jag en av 25 utvalda till att få ett gratis konto på sidan Remby, som är till för att skapa snyggare inlägg till bloggen. Man gör kollage av bilder, texter, videoklipp .. vad man än behagar. Eftersom att min fina vän Rebecca fyller år idag, så tänker jag tillägna den första bilden till henne.
- Grattis på födelsedagen, snygging! Hoppas du haft och får en fortsatt bra dag.

         
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback