Vilken faslig tur att jag gillar att köra.

GRAAAAH! Jag får panik på min klass när det kommer till vår konsert.
Jag har lagt ner så sjukt mycket arbete för att den där konserten ens ska bli av, eftersom att ingen i klassen är engagerad eller bryr sig ett dugg. Men nu när ett av banden uppenbarligen inte vill repa låten jag ska sjunga på, så väljer jag istället att skippa låten. Visst känns det surt, då jag varit den mest engagerade (det har jag faktiskt, även om det kanske låter "egoistiskt" och även om klassen inte ser det) men så får det bli. Jag sa i början på veckan att om jag inte får repa låten nu i veckan, så struntar jag i den. Nu får vi se om min och Lisa's MASH-UP blir av, så att jag i alla fall har en halv låt på konserten. Annars körar jag bara, vilken faslig tur att jag älskar att köra!
Kommentarer
Postat av: heidi

pop skulle repa idag, det gjorde dom inte, ser mörkt ut för dom flesta låtarna utom i rockgruppen som faktiskt tar sig tid och repar in låtarna!

2012-05-10 @ 18:26:06
URL: http://lifestylebyheidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback