Håller på med jazz/blues och låten "Route 66" hela dagen.

Goddag! :) 
 
Sitter i skolan och väntar på att nästa lektion ska börja, vilket den gör vid ett, så jag passar på att slänga in ett snabbt inlägg här nu när jag har tid. 
 
Idag har vi bara musik hela dagen. Tidigare idag var vi uppe hos vår sång-pedagog och övade på att improvisera lite blues, för det är jazz/blues vi håller på med just nu. Jag och två till i min klass ska sjunga på "Route 66", det kommer bli hur bra som helst tror jag. Vi har riktigt duktiga musiker som spelar till dessutom! Så vid ett ska vi repa ihop låten med hela bandet, wiie. 
 
Nu ska jag nog hänga lite på tumblr eller göra något annat kul, vi hörs senare! Puss.
 
Saknar min gosebjörn, får träffa honom på fredag. Och Stina såklart!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback