Hemkommen från en mysig fika i stan, läser nu Fifty Shades.

Godkväll! 
 
Idag var jag inne i Kalmar och tog en fika med Julia, det var mysigt. Senast jag träffade henne var vid Eksjö Stadsfest, så det var trevligt att få träffa henne och prata minnen och framtidsplaner. 
 
Nu borde jag egentligen plugga, men jag har ingen ork till det, så jag har planerat att ta igen allting i helgen istället. Ska nog läsa ur "Fifty Shades Darker" nu, riktigt bra bok. Läste ut "Fifty Shades of Grey" nyligen och jag älskar böckerna. Har även "Fifty Shades Freed" som jag ska läsa efter att jag läst klart den jag läser nu. Kan verkligen rekommendera boken till fler, så .. läs den! 

"Laters, baby!"
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback