Myser med en kopp te en fredagskväll som denna.

Hej mina fina, trogna läsare! 
 
Det har nästan gått två veckor sen sist, men ena veckan hade jag höstlov och spenderade ledigheten med att umgås med släkt och vänner. Och andra veckan uppstod det en massa kaos i klassen som gjorde att jag stängde av världen runt omkring. Men nu är jag tillbaka! 
 
Just nu sitter jag och tittar på X-Factor i min ensamhet. Egentligen så brukar jag inte titta på det programmet, men Olly Murs är med ikväll och då kände jag för att titta. Åker inte hem i helgen då vi har rep inför jul-konserterna imorgon, så jag är kvar i min lägenhet i Torsås. Vi hade första repet igår och jag var på ett så bra humör efteråt, julen gör mig glad. :') Ha en bra fredagskväll!
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback