Raggarparty i Raggarkåken och en julpyntat lägenhet.

Och där har ännu en vecka gått sen sist. Uppdateringen blir nog inte bättre än såhär, you guys. Återigen försöker jag nu förbättra mig, vi får se hur det går den här gången. 
 
Så, vad har hänt under veckans gång? Inte mycket alls, så ni har inte missat nånting. Eller i helgen var jag hemma hos föräldrarna och brorsan spelade på ett raggarparty i Raggarkåken, så jag och min moster åkte dit en sväng. Det var faktiskt riktigt trevligt, dem kan de där raggarna
 
Lägenheten min är nu julpyntad och fin, jättemysigt verkligen. Har ju inte världens bästa kamera, men hade jag haft det hade ni fått bilder för att se hur mysigt det verkligen är. Köpte två chokladkalendrar igår, och även de hänger så fint på väggen. (Nej, man blir inte för gammal för en chokladkalendern.) 
Och på tal om kalendrar .. på lördag börjar julkalendern. Är ni laddade? Jag taggar till tusen då jag älskar "Mysteriet på Greveholm", hoppas bara att de har gjort den riktigt bra. 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback