En helg med spelning i Nybro och vinst för Team Putte.

Nemen hallå där!
 
Är nu hemma i Torsås igen efter en hel helg hos Heidi i Nybro. 
Vi, plus Matilda, hade ett gig innan hockey-matchen mellan Nybro Vikings och Kallinge igår. Hur gick det då? Kallinge vann med 2-0. Giget? Ja .. det hade ju verkligen kunnat gå betydligt bättre än vad det gjorde. Spelade fel på nästan varenda låt och när jag skulle spela "Girls Just Wanna Have Fun" (och även spelade fel på den) så kom jag inte på vilket nästa ackord var så jag avslutade låten innan den skulle varit slut egentligen. Så ja, det kunde gått mycket bättre, haha!
 
Annars har det varit en bra helg. Team Putte vann ju körslaget igår, så nu har Vetlanda både guld i speedway och i körsång. Tycker dock att det är jättetråkigt att en del av människorna i denna stad klagar över vart pengarna kommer gå till. Först är det töntigt att sjunga i kör, sen är det konstigt att ge pengarna till barn och ungdomar som behöver dem.
Vilken tur att vi andra finns, som kan glädjas åt vinsten istället! Grattis Putte, det gjorde du bra.
 
Lite senare ikväll ska jag ut på promenad med Nellie för att titta på meteor-regnet. Tjingeling!
 
Snodde bilden av Heidi, som i sin tur snodde den av sin syster.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback