Visst är livet mer avkopplande i en städad miljö?

God kväll! 
 
Idag var tanken att jag skulle tvätta, vilket jag också gjorde, i fyra omgångar. Samtidigt fick jag något ryck och började städa hela lägenheten från grund till botten, tog till och med fram dammtrasan. Jag har absolut ingen aning om varför, men nu är det i alla fall riktigt snyggt, så något bra kom ju ur det i alla fall. Livet känns så mycket mer avkopplande när det är städat runt omkring en, don't you think?
 
Sitter och tittar på "American Pie - The Book Of Love" som visas på kanal 6 just nu och har nyss avnjutit en kopp te. Har även tänt lite ljus här och var, så jag har det riktigt mysigt ikväll. Älskar att tända ljus, dricka te och värma mig under en filt i sådana här höstkvällar. Ni borde göra detsamma!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback