Fredagens bravader - halloweenkonsert.

God eftermiddag! 
 
I fredags var det Halloween-konsert, jag och Lisa satt och sålde fika. Det blev lite kaos när kaffet tog slut och jag skulle göra nytt, det fanns inte så mycket kaffepulver kvar och det skulle bli klart fort, så kaffet blev inte alls gott. Elias och Daniel sa att det bara smakade vatten, hahah. Oh well, det var inte så många som köpte av det i alla fall. (Annars kan jag faktiskt koka kaffe.) 
 
Konserten var bra, lite smått dryg ibland, men definitivt bra. Nästa år är det vi som ska sätta upp Halloween-konserten, ska bli så otroligt kul. 
Efteråt gick jag och Victor hem till mig, jag skulle sminka både honom och mig själv till festen som var efteråt. Han skulle föreställa The Grudge och jag skulle föreställa en kisse. Jag blev nöjd med min sminkning den kvällen. Styling-brudarna berömde mig också, vilket kändes extra bra. :')
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback