Häng på chatroulette och besök i stora staden Vetlanda.

God morgon!
 
Inatt drömde jag att min fina Sixten var död, jag vaknade till och med av att jag grät på riktigt. Men när jag vaknade såg jag att älsklingen satt på sängkanten och tittade på mig. Usch, vilken dröm! 
 
Igår var jag med min snygga brutta, Jessiqa. Vi hängde på chatroulette, vilket faktiskt var väldigt underhållande. Vi dansade till rave-musik med några stycken, vinkade åt en jättesöt tjej (hon hade världens coolaste hår) och härmade snygga killar med allt de gjorde, hahaha. Riktigt kul! 
Nu är hon på Spaniens stränder och steker, så himla fuskigt. Men hoppas hon får det bra.
 
Alldeles strax ska jag in mot stora staden Vetlanda
Jag ska först hjälpa mormor att handla lite, sen ska jag göra ett besök hos tandläkaren. Och efter detta ska jag träffa min fina Nisse, som jag inte sett på 100 år typ. Jo, vi sågs på midsommar faktiskt, men det var bara några minuter. Så det ska bli kul! Vad ska ni göra idag? :)
 
Jag dör lite på den här bilden, hahah. Men visst diggar ni den också?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback