Happy Halloween.

Idag sov jag alldeles för länge. Jag bröt även min godisförbud då mamma hade köpt hem godaste chokladen ever från Tyskland, gick ju inte att motstå. 
Gick över till mormor för att hjälpa henne med lite gardiner. Det är inte helt lätt att hänga upp gardiner när det finns en busig liten kattunge vid namn Elvis som ska hänga och klänga i dem, det kan jag lova. Men det gick och när det var klart bjöd mormor på fika. 
 
Nu borde jag städa undan lite, för snart kommer Rebecca hit. Vi ska kolla på lite skräckfilm, men efteråt ska vi nog kolla på en romantisk komedi eller nåt, hahah. Har ju bara sett två skräckfilmer sen jag flyttade till Torsås. Man blir lite paranoid av att bo själv. Happy Halloween!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback