Lite update innan entreprenörskapen.

Hellu, friends and enemies! 
 
Today I'll write in english, because swedish nowadays is so mainstream. And I don't want to be mainstream, I want to be hipster. That's why you need to read this in your head with a very, british accent. 
 
Hahah nej, jag skojar bara. Det var längesen jag skrev här nu, så tycker det är dags för lite uppdatering nu när jag har tid. Egentligen har jag inte så mycket tid, för jag börjar om 5 minuter, så därför ska jag hålla mig kort. 
Förra veckan var jag och såg min kusins och hälften av alla ettors cabarét, de var jätteduktiga. Kände verkligen att det var längesen vi stod på scen och att jag ville tillbaka dit. Men i vår är det vår tur, då har vi både modevisning och halvtid, ska bli otroligt kul. 
 
Alldeles nyss krigade jag och Jasmine med vår lärare. Vi blev kallade till resurs för att vi inte kunde genomföra vår redovisning i tisdags. För att slippa gå på resurs, och gå upp 3 timmar tidigare, så gjorde vi klart arbetet idag. Men det räckte inte att säga det till läraren, för han "litade inte på det". Så vi fick visa upp arbetet för honom, och det var knappt att vi blev godkända ändå. Aja, nu slipper vi i alla fall gå dit. 
 
Ikväll ska jag titta på de andra ettornas cabarét. Nu börjar min lektion, ha en bra dag! 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback