Music keeps me up all night, again.

Godnatt? Godmorgon? 

Borde verkligen ha somnat för flera timmar sen, men fastnade vid musiken igen. Det är sååå underbart att bara sitta och lyssna på musik, så det är lätt att fastna och då blir klockan till slut halv 4 på morgonen. Så här sitter jag nu, lyssnar förtillfället på Whitesnake, fint är det. 
 
Kan berätta om en riktigt läskig som hände innan. Jag satt och tittade på Jonas Gardells fantastiska serie "Torka Aldrig Tårar Utan Handskar", helt plötsligt dyker någonting upp utanför fönsterrutan. Tyckte det såg ut som en hand, men tänkte att det kunde det väl inte vara. Men jodå, lite senare så knackar den här handen på min ruta. Undrade vem tusan det var som var utanför mitt fönster och försökte ge mig ett hjärtattack. Jag stängde av ljudet på tv:n och sjönk ner i sängen för att "gömma mig", hahah. Låtsas som att jag inte var hemma typ. Men då kommer det helt plöstligt upp ett ansikte utanför rutan. (Jag som alltid trott att mina fönster är så pass långt upp att ingen kan kika in, där trodde jag fel minsann.) Då står tre av mina klasskompisar utanför fönstret, så jag gick ut och skällde på dem för att de skrämt mig så mycket. Skakade en lååång stund efter att detta hände och kollar jag mot rutan nu så kan jag fortfarande återuppliva det här scenariot, jätteläskigt. :(
 
På stage har vi nu börjat med jazz och blues. Som ni vet så har vi ju haft soul nu de senaste veckorna. Så idag fick vi göra lite nya grupper också, vilket var skönt. Vår grupp ska spela "Route 66". 
Annars har dagen (gårdagen) rullat på som vanligt, fick höra vad lärarna kommenterade om mig på uppsjungningen som jag gjorde i våras. Det var inte alls så farligt som jag trodde, trodde de hade mycket mer att säga till om. Men jag hade tydligen gjort väldigt bra ifrån mig, det gjorde mig glad. Fast självklart hade de ju en del att säga till om ändå, men det var inte mycket. :')
 
Måste verkligen gå och lägga mig nu, kommer få jättemycket ångest om klockan blir 4 innan jag somnar. Det vore rikrigt illa dessutom, borde ju lagt mig innan 11, haha. Nattinatt! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback