Har haft finbesök av pappsen som bjöd på bl.a. tårta.

H-h-hey, what's up? 
 
Sitter just nu och tittar på tv, borde verkligen öva på min engelska. Vi har en muntlig redovisning imorgon då jag ska prata om låten "We Are The World" av Michael Jackson. Känner bara att jag suger på engelska just nu och att redovisningen kommer bli hur kass som helst. Blir ju inte heller direkt bättre av att jag inte sitter och övar på det nu .. ska börja snart, jag lovar. 
 
Hade finbesök innan, av min käre far. Han hade köpt med sig grekisk pastasallad, wienerbröd och en jättegod tårta som smakade passionsfrukt. Konditorn hade sagt att det var tårtans vecka, eller nåt sånt. Gott var det i alla fall och det är ju alltid kul med lite släkt-besök! 
 
Kommentarer
Postat av: Heidi

grrrrrr, sexbomb ;*

2012-09-19 @ 11:46:38
URL: http://lifestylebyheidi.blogg.se
Postat av: syrran

vill du bli bättre på engelska, kan du ju alltid öva med proffset du är släkt med.
du vet var jag finns ;)

om de alltid är fint med släktbesök, kanske en annan kan få komma o spendera en nått lr något då? :)

Svar: Tss! ;) Det var mer att vi hade muntligt framförande och jag HATAR muntligt.
Ja, det vore trevligt! Det är bara till att komma ner. :D
Hannah Wickstrand

2012-10-05 @ 17:12:34
URL: http://alwaysonthegogo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback