Hemma i Björköby, efter två veckors uppehåll.

Halli hallå! 
 
Häromdan gick jag hem utan mina kära skor, fråga mig inte varför, jag tyckte väl det var kul. Som tur var hade de inte vandrat vidare utan stod där jag lämnade dem. Så nu är de återigen i tryggt förvar, hos mig, där de hör hemma. En liten kul, konstig grej som hände under tisdagens partajande. 
 
Aktivitets-orientering stod på dagens schema och det var faktiskt helt okej. Jag och Lisa var i ett lag och hade en bra tid för att bara ha gått i raskt tempo hela vägen. 
 
Ikväll är jag hemma i Björköby igen, efter två veckors uppehåll. Har nu hunnit med att gosa med mina fina djur här hemma, jösses vad jag saknat dem. Och dessutom har jag hunnit äta tacos med mor och bror. De äter just nu ostkaka, men jag gillar verkligen inte ostkaka, så jag funderar på att ta mig lite glass. Yes, men ni får ha en bra fredagskväll! :) 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback