Jag varken orkar eller har tid med att vara sjuk.

Igår skrev jag på min twitter att dagen inte hade kunnat sluta dåligt, men det gjorde den. 
Vanligtvis blir jag sjuk EN gång eller ingen gång alls under ett år, och då blir jag oftast väääldigt sjuk också. Hur som helst, så var det max två veckor sen jag var sjuk, och då var jag riktigt sjuk. Blev sängliggandes en hel vecka och fick knarka smärtlindrande för att klara mig igenom en dag. 
Nu har det där kommit tillbaka. Jag har så fruktansvärt ont i halsen att jag skulle kunna börja gråta. Det ömmar i alla möjliga leder och jag har fått världens skallevärk. Så nu är jag inlåst på mitt rum, i hopp om att bli bättre. Argh, jag orkar verkligen inte vara sjuk! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback