Livet som sjukling är då inte lätt, vill jag säga er.

Livet som sjukling är då inte lätt, vill jag säga er. Har varit sjuk sen förra veckan och nu börjar jag faktiskt tröttna på det riktigt rejält. Tidigare idag besökte jag vårdcentralen för att jag fått några märkliga utslag, men som tur var sa de att det bara var ett virus. Men däremot ville dem att jag skulle komma tillbaka och träffa en doktor för en knöl som jag har bakom örat. Så om en timma ungefär ska jag dit igen, så får jag se vad doktorn säger. 
 
Och inte nog med det. Jag och några från Stage skulle ju hem till mig och gigga imorgon, men det måste tyvärr ställas in. Sen skulle vi gigga i Kalmar på söndag, men det har också blivit inställt. Väldigt tråkigt, om ni frågar mig! Men vad gör man?
 
Nåja, tänkte uppdatera er lite om de senaste helgerna med lite bilder. Har ju varit i Stockholm två helger i rad nu. Första gången var det tjejmilen och sommarkrysset, helgen efter det var det kryssning. Så håll utkik i inläggen efter det här. 
 
Ha en bra dag! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback