Tar hand om mig själv med söndagsfilm och ansiktsmask.

Tillbaka i Torsås igen! 
Och jag är fortfarande sjuk. Huvudvärken är inte så extrem som den har varit, och det ömmar inte lika mycket i lederna nu. Men halsen gör fortfarande så fruktansvärt ont så jag knappt vet vart jag ska ta vägen. Lyckades ta mig till apoteket idag i alla fall, så då fick jag äntligen mina strepsils, som jag suktat efter hela helgen. 
 
Trots att jag varit sjuk och inte varit så social med familjen i helgen, så har det varit skönt att vara hemma lite ändå. Har nyss tagit mig en dusch och satt på mig en ansiktsmask, som doftar choklad. Come smell my face! Det gäller att ta hand om sig själv extra mycket när man inte är så piggelin. Så när jag har sett klart på söndagsfilmen, Knight & Day, ska jag dra mig mot sängen för att få min skönhetssömn. Godnatt och sov sött!
 
Du är gaaanska så körd, när det börjar klia någonstans i ansiktet och du ser ut såhär.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback