X-Factor - inget bra program för musik om ni frågar mig.

X-Factor kan ju gå en på nerverna, förstår inte alls hur juryn röstar. Oftast skickar de vidare sökande som sjunger halvbra eller är roliga. Sen när det faktiskt är någon som sjunger bra, så är inte juryn "lika övertygad" - så uttrycker de sig hela tiden. Och idag sa de "Musik ska vara kul." och det är väl klart att det ska det. Men det ska också vara BRA. Åh, blir arg. Bättre de lägger ner programmet och börjar med Idol igen. Där skickade de i alla fall vidare rätt personer, oftast. 
 
Sitter och tittar på "Beck - levande begravd" nu, men hon som presenterade programmet sa att det förekom lite väl läskiga scener, så jag vet inte om jag ska fortsätta kolla eller inte, haha. 
 
Nu funkar mitt internet i alla fall, innan ville det inte riktigt samarbeta. Så då kanske jag kan skriva klart lite Historia och öva på lite SOUL tills imorgon. Ha en bra söndagskväll! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback